۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
نمایشگاه حلال - اندونزی 2023

نمایشگاه حلال اندونزی یک رویداد بزرگ در زمینه صنعت حلال و محصولات مرتبط است که هر ساله در اندونزی برگزار می‌شود. این نمایشگاه، فرصتی برای تولیدکنندگان، واردکنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان از سراسر جهان فراهم می‌کند تا در زمینه حلال و صنایع وابسته به آن آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات را معرفی کنند و به تبادل دانش و تجربیات بپردازند

نمایشگاه حلال اندونزی یک رویداد بزرگ در زمینه صنعت حلال و محصولات مرتبط است که هر ساله در اندونزی برگزار می‌شود. این نمایشگاه، فرصتی برای تولیدکنندگان، واردکنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان از سراسر جهان فراهم می‌کند تا در زمینه حلال و صنایع وابسته به آن آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات را معرفی کنند و به تبادل دانش و تجربیات بپردازند.

نمایشگاه حلال اندونزی 2023 بزرگترین رویداد نمایشگاهی و گردهمایی بخش خصوصی در حوزه حلال در اندونزی محسوب می شود که با هم افزایی طرف های مختلف از جمله تجار، دولت به عنوان تنظیم کننده، دانشگاهیان، متخصصان، کارآفرینان مسلمان و مشارکت فعال آحاد جامعه اندونزی برگزار می شود.

نمایشگاه حلال اندونزی بعنوان یک بستر مناسب جهت نشر و توسعه شریعت اسلامی مرتبط با زندگی حلال جامعه بشری و مهمتر از آن به عنوان یک تریبون معتبر جهت معرفی توانمندی اقتصادی در نظر دارد تا در تسریع رشد اقتصادی امت اسلامی در سطح ملی و جهانی ایفای نقش نماید.

نمایشگاه حلال اندونزی از تاریخ 25 تا 29 ماه اکتبر سال جاری (5 روز) در مرکز معتبر نمایشگاه های اندونزی JCC در شهر جاکارتا برگزار می‌شود. برای نمایشگاه امسال فضای نمایشگاهی به وسعت 2000 مترمربع در نظر گرفته شده و انتظار می رود بیش از 17 هزار خریدار از سراسر اندونزی و کشورهای مختلف برای بازدید از این نمایشگاه به جاکارتا سفر نمایند. در این رویداد، شرکت‌ها و برندهای مختلفی از حوزه‌های مختلف صنعت حلال شامل مواد غذایی و آشامیدنی، محصولات آرایشی و بهداشتی، دارویی، خدمات مالی و بانکی و غیره حضور خواهند داشت.

نمایشگاه حلال - اندونزی 2023

این رویداد 5 روزه فرصتی مناسب برای شرکت‌ها است تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با مشتریان و همکاران جدید ارتباط برقرار کنند. این رویداد یک فرصت عالی برای شبکه ‌سازی و گسترش کسب و کار است و در کسب و کارهای صنعت حلال وابسته به آن، مانند برندینگ، بازاریابی، فروش و توزیع، فناوری‌های نوین و غیره، آگاهی و دانش بیشتری ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، نمایشگاه حلال اندونزی فعالیت‌ها و برنامه‌های جانبی متنوعی نیز دارد. این برنامه‌ها شامل سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها، نمایشگاه‌های تخصصی و مسابقات مختلف است که در طول رویداد برگزار می‌شوند. این برنامه‌ها به شرکت‌کنندگان فرصت می‌دهند تا از تجربیات متخصصان برجسته در حوزه حلال بهره‌ برداری کنند و به طور فعال در فعالیت‌های آموزشی و تبادل نظر شرکت کنند.

از جمله ابتکارات نمایشگاه حلال اندونزی که از امسال در دستور کار قرار گرفته است برنامه متناظریابی (Match Making) آنلاین برای شرکت هایی است که قصد دارند در نمایشگاه حلال اندونزی غرفه ارائه محصولات خود را دایر نمایند. کمیته برگزار کننده نمایشگاه امیدوار است از طریق جلسات متناظریابی آنلاین که قبل از تاریخ نمایشگاه برگزار می شود بتواند طرف های مختلف صاحب صنایع و بازدیدکنندگان را به یکدیگر معرفی نماید تا بهره برداری حداکثری در طول مدت نمایشگاه از این فرصت بعمل آید.

حوزه های فعالیت نمایشگاه:

  • اقتصاد و بانک داری اسلامی
  • گردشگری اسلامی
  • مد اسلامی
  • محصولات غذایی اسلامی
  • لوازم آرایشی و بهداشتی اسلامی
  • صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی
  • سبک زندگی اسلامی
  • رسانه های استارت آپ های اسلامی

منابع :

سایت رسمی نمایشگاه :

www.halalexpoindonesia.com

وزرات زیر ساخت و سرمایه گذاری

https://penilaiankinerja.bkpm.go.id/

وزارت میراث فرهنگی و گردشگری

https://www.kemdikbud.go.id/

https://kemenparekraf.go.id/

کد خبر 16378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =